Στην ενότητα ΠΡΟΣΩΠΟ-ΤΟΠΙΟΓΡΑΦΙΕΣ / ΑΥΤΟΠΤΕΣ (2014 έως 2016) το δίκτυο των γραμμών παραπέμπει σε λαβυρινθώδεις προσωπογραφίες διάφανων ανθρώπων που δομούνται από γραμμές. Με κάθε σχέδιο επιχειρείται η αρχειοθέτηση του καθημερινού. Ό,τι φανταζόμαστε από τον υλικό κόσμο αποτελεί τη σύγχρονη ανθρώπινη κατάσταση στην οποία η ζωή καθίσταται επαναλαμβανόμενη και αποσπασματική, Το χρώμα επιλέγεται ανάλογα με το ανθρώπινο συναίσθημα που απεικονίζεται: Έκπληξη, Θυμός, Απογοήτευση, Αποδοχή, Γαλήνη. Οι Προσωπο-τοπιογραφίες που σχηματίζονται με ακουαρέλα σε χρωματιστό χαρτί, αποτελούν συμβολικά συστήματα ανθρώπινου εγκεφάλου και αισθητηριακής δραστηριότητας. Η περίπλοκη και ενδιαφέρουσα φύση του ανθρώπινου Εγκεφάλου μεταφέρεται σε εικόνες ανθρώπινων συναισθημάτων.  Αφορμή για αυτές τις τοπογραφίες του Νου, αποτελεί το βιβλίο Ο Αόρατος Άνθρωποςτου H.G.Wells και η αναφορά του συγγραφέα στην επίδραση που δέχτηκε διαβάζοντας την Πολιτείατου Πλάτωνα ως έφηβος. Συγκεκριμένα, στο δεύτερο βιβλίο της Πολιτείας, ο Γλαύκων αναφέρεται στον θρύλο του δαχτυλιδιού του βασιλιά Γύγη. Με την ιστορία του Δαχτυλιδιού, η Πολιτείαεξετάζει εάν ένα έξυπνο άτομο θα ήταν δίκαιο, όταν δεν είχε να φοβηθεί την κακή φήμη στην περίπτωση που διέπραττε αδικίες. Εάν ένας άνθρωπος μπορούσε να γίνει αόρατος και να ενεργήσει με ατιμωρισία, θα μπορούσε «να βρίσκεται ανάμεσα στους ανθρώπους με τις δυνάμεις ενός Θεού».